Atlas koček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas koček koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas koček koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas koček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Atlas koček koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Atlas koček nabízí nejen přehled padesáti různých kočičích plemen, jejich potřeb a charakteristik. Najdete v něm také praktické informace pro všechny, kteří uvažují nad pořízením tohoto svéhlavého a elegantního zvířete s velkým srdcem. Jak se liší čistokrevná kočka od té "bez dokladů"? Jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas koček je 228 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Barbara V. Tittenbrun-Jazienicka
Výběr knih vydavatele Bookmedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bookmedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.