Atypická zaměstnání - cesta k vyšší zaměstnanosti?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atypická zaměstnání - cesta k vyšší zaměstnanosti? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atypická zaměstnání - cesta k vyšší zaměstnanosti? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
425 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atypická zaměstnání - cesta k vyšší zaměstnanosti? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
400 Kč
Není skladem

Atypická zaměstnání - cesta k vyšší zaměstnanosti? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, která se konala na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze na téma „Atypická zaměstnání – cesta k vyšší zaměstnanosti?“. Záštitu nad konferencí převzalo Ministerstvo práce a sociálních věcí České republiky. S přihlédnutím k šíři tématu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atypická zaměstnání - cesta k vyšší zaměstnanosti? je 406 Kč

Výběr knih autorů Jan Pichrt , Jakub Morávek

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt, Jakub Morávek
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.