Babička pozdravuje a ospravedlňuje sa - [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Babička pozdravuje a ospravedlňuje sa - [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Babička pozdravuje a ospravedlňuje sa; Autor: Backman Fredrik; Elsa má sedem rokov a je komplikovaná. Vlastne ju za takú označujú, a to len preto, že nemá "vymetenú hlavu", aj keď podľa zaužívaných noriem sa to od nej v jej veku ešte očakáva. Jej najlepšou, v skutočnosti jedinou…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Fredrik Backman

Zobrazit všechny knihy autora Fredrik Backman
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.