Baltimore 2: Prokleté zvony

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Baltimore 2: Prokleté zvony koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baltimore 2: Prokleté zvony koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baltimore 2: Prokleté zvony koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kroky zavádějí lorda Baltimora do malého rakouského městečka sužovaného řáděním ďáblem posedlých upířích jeptišek z nedalekého kláštera, do jejichž čela se postavil samozvaný černokněžník. Ten pro uskutečnění svých světovládných záměrů potřebuje oživit jistou mocnou čarodějku. A právě za tím…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Baltimore 2: Prokleté zvony je 518 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Mike Mignola, Christopher Golden, Ben Stenbeck
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.