Lovec čarodějnic 1: Ve službách andělů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 478 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lovec čarodějnic 1: Ve službách andělů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
478 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lovec čarodějnic 1: Ve službách andělů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Sir Edward Grey, vyšetřovatel Jejího Veličenstva ve věcech okultních, se při jednom ze svých prvních případů vydává napříč nejrůznějšími vrstvami viktoriánského Londýna až do jeho temného podsvětí, kde se pokouší rozplést nitky komplikovaného kriminálního případu, při čemž ho čeká střetnutí s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lovec čarodějnic 1: Ve službách andělů je 507 Kč

Výběr knih autorů Mike Mignola , Ben Stenbeck

Zobrazit všechny knihy autora Mike Mignola, Ben Stenbeck
Výběr knih vydavatele ComicsCentrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele ComicsCentrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.