: Trochu jinak

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: Trochu jinak koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Trochu jinak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Trochu jinak koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Trochu jinak koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vstup do světa zábavných skečů a zjisti, že i holky můžou hrát fotbal.“Jsem Bára. Na jedné straně profesionální fotbalistka, na straně druhé bláznivá youtuberka. Především jsem ale obyčejná holka, které pár komediálních videí změnilo život od základu. Narodila jsem se v Plzni a budu vám…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : Trochu jinak je 281 Kč

Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.