: Matla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: Matla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Matla koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Matla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Matla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Matla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

: Matla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejlepší recepty i životní příběh vítěze kuchařské soutěže MasterChef Česko 2020Hokejka, kuchař, trenér, běžec, cestovatel a bůhvíco ještě. Těch nálepek už jsem měl hodně. Chcete vědět, jak jsem k nim přišel? O tom vám teď povím všechno. Tohle totiž není obyčejná kuchařka, ale taky celej můj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : Matla je 330 Kč

Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.