: Dvojtátovy deníky BOX 1-3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 669 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: Dvojtátovy deníky BOX 1-3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
669 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
: Dvojtátovy deníky BOX 1-3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
693 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Dvojtátovy deníky BOX 1-3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
684 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Dvojtátovy deníky BOX 1-3 koupíte na Albatros
Albatros
757 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Dvojtátovy deníky BOX 1-3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Dvojtátovy deníky BOX 1-3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
730 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dárkový trojbox s laskavě bláznivými příhodami oblíbeného sportovního moderátora a jeho rodiny.Tři deníky a tři roky, které přinesly tolik radosti, smíchu a rodinných historek, ale také útrap v nelehké době. Jasný důkaz, že dětská nevinnost, humor a bezprostřednost nás dostanou z jakékoliv…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : Dvojtátovy deníky BOX 1-3 je 723 Kč

Výběr knih autora Vojtěch Bernatský

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Bernatský
Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.