: Jak dostat tatínka do karantény

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: Jak dostat tatínka do karantény koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
: Jak dostat tatínka do karantény koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Jak dostat tatínka do karantény koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Jak dostat tatínka do karantény koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Jak dostat tatínka do karantény koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Jak dostat tatínka do karantény koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Venku pandemie, doma blázinec. Třetí sbírka rodinných historek oblíbeného moderátora.Vojtěch Bernatský neztrácí dobrou náladu ani v časech pandemie – aspoň tak může strávit více času se svými milovanými dětmi. A že je to někdy na zbláznění? Lepší zbláznit se spolu s celou rodinou, než zešílet…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : Jak dostat tatínka do karantény je 283 Kč

Výběr knih autora Vojtěch Bernatský

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Bernatský
Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.