Bát se a krást

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bát se a krást koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bát se a krást koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bát se a krást koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bát se a krást koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vždycky jsem toužil po pravidelném vydávání veršů, ale za totality to nešlo a po revoluci žádné periodikum nejevilo zájem. Namísto básní na titulní straně mi však kdysi literární časopis Tvar nabídl publikování postřehů (sloupků, črt či fejetonů?) z mého ročního pobytu ve Francii. Vznikla tak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bát se a krást je 251 Kč

Výběr knih autora Jiří Dědeček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dědeček
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.