Láska ve střihu cosplaye 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska ve střihu cosplaye 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Láska ve střihu cosplaye 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska ve střihu cosplaye 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska ve střihu cosplaye 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska ve střihu cosplaye 1 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska ve střihu cosplaye 1 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Wakana Godžó je samotářský středoškolák s jasným životním cílem: stát se mistrem ve výrobě tradičních panenek Hina. Lidé jako Marin Kitagawa, třídní krasavice neustále obklopená širokým kruhem kamarádek, jsou pro Wakanu skoro jako bytosti z jiného světa. Díky náhodnému setkání se však jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska ve střihu cosplaye 1 je 215 Kč

Výběr knih autora Šin'iči Fukuda

Zobrazit všechny knihy autora Šin'iči Fukuda
Výběr knih vydavatele Seqoy s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Seqoy s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.