Přiznání iluminátů 2 - čas dubových holí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přiznání iluminátů 2 - čas dubových holí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Přiznání iluminátů 2 - čas dubových holí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přiznání iluminátů 2 - čas dubových holí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přiznání iluminátů 2 - čas dubových holí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přiznání iluminátů 2 - čas dubových holí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přiznání iluminátů 2 - čas dubových holí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přejeme hezké probuzení do Nového roku všem, kdo se dnes s námi dívali na ty krásné, pestrobarevné ohňostroje. A trifidům hodně žrádla. Karle Gotte, vím, že jsme ne vždy vycházeli nejlíp, ale co jsme si, to jsme si. Přejeme vše nejlepší a posíláme ke kulatému výročí do Jevan chutný dortík z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přiznání iluminátů 2 - čas dubových holí je 284 Kč

Výběr knih autora Jan Pohunek

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pohunek
Výběr knih vydavatele Seqoy s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Seqoy s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.