Ostravský páter

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ostravský páter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ostravský páter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostravský páter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostravský páter koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostravský páter koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostravský páter koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostravský páter koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
Velká hospodářská krize žene z lesů vlky... A kdyby jen vlky! Taky vlchovce, hydrony, rusalky; stvůry i nadpřirozené bytosti. S těmi si ovšem místní služebník Boží a tajný agent Opus Dei, kněz Josef Bronský, dovede poradit. A stejně tak i s různými kultisty a satanisty... Má přece zastání v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ostravský páter je 279 Kč

Výběr knih autora Marek Skřipský

Zobrazit všechny knihy autora Marek Skřipský
Výběr knih vydavatele Seqoy s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Seqoy s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.