Beletrie 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Beletrie 1 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beletrie 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Beletrie 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beletrie 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Beletrie 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Beletrie 1 - Čapek Josef. Svazek soustřeďuje v úplnosti samostatnou prozaickou a dramatickou tvorbu J. Čapka (1887–1945) do roku 1930: povídkové knihy Lelio a Pro delfína, časopisecky publikované práce Živý plamen, Tři prózy, Podzim 1914 a Chlapec, divadelní hru Země mnoha jmen a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Beletrie 1 je 285 Kč

Výběr knih autora Josef Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Josef Čapek
Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.