Benediktini a střed Evropy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 709 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Benediktini a střed Evropy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
709 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Benediktini a střed Evropy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
673 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svazek je dílem více než třiceti domácích a zahraničních medievistů, kteří v jeho kapitolách nabízejí široké spektrum pohledů na benediktinství jako na jev, který již téměř půldruhého tisíciletí spoluvytváří dějiny Evropy. Jeho stopy jsou dobře čitelné v evropské vzdělanosti a kultuře, ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Benediktini a střed Evropy je 691 Kč

Výběr knih autora Dušan Foltýn

Zobrazit všechny knihy autora Dušan Foltýn

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.