Ars Et Ecclesia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ars Et Ecclesia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ars Et Ecclesia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ars Et Ecclesia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Ars Et Ecclesia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Duchovní prostředí bylo od samého počátku úzce spojeno s výtvarným uměním. Římskokatolická církev se tak v podstatě bezděky stala již záhy správkyní uměleckých pokladu nevyčíslitelné hodnoty a tím také převzala odpovědnost za správu podstatné části evropského kulturního dědictví. Zájem o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ars Et Ecclesia je 210 Kč

Výběr knih autora Miroslav Šmied

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Šmied

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.