Bez opony

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 156 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez opony koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez opony koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez opony koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
144 Kč
Není skladem

Krátký popis
Patnáctý svazek spisů F. L. obsahuje neznámé aktovky a celovečerní hry z autorovy pozůstalosti, z nichž jen nepatrná část byla publikována časopisecky (Cizí svět, Zvony, Tři a jedna, Nádraží, Zklamaný milenec, Hodiny, Na Zavadilce, Dnes premiéra, Kamenná sláva, Starobinec).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez opony je 157 Kč

Výběr knih autora František Langer

Zobrazit všechny knihy autora František Langer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.