Hry II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 45 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry II koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
45 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
48 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hry II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
48 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V loňském roce počal Divadelní ústav ve spolupráci s Nadačním fondem Františka Langera participovat na vydávání Spisů Františka Langera. V roce 2001 vyšel druhý svazek Langerových her. Čtenáři v něm naleznou vrcholná autorova dramata z dvacátých a třicátých let, pojednávající o hledání vyšší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry II je 47 Kč

Výběr knih autora František Langer

Zobrazit všechny knihy autora František Langer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.