Hry I

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 45 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry I koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
45 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry I koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
37 Kč
Není skladem

Krátký popis
První svazek Langerových dramat obsahuje dvě hry, lemující autorovu tvorbu - veršovaného Svatého Václava z roku 1912 a zčásti rovněž veršem psanou Bronzovou rapsodii z roku 1958 - a dramatické práce s legionářskou tematikou (scénu Ráno, triptych Vítězové a proslulou Jízdní hlídku).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry I je 43 Kč

Výběr knih autora František Langer

Zobrazit všechny knihy autora František Langer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.