Korespondence III

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Korespondence III koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Korespondence III koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Korespondence III koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Korespondence III koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí svazek uzavírá autorovu korespondenci, ve stejném duchu navazuje na předchozí dopisy publikované v Korespondenci I a II. Svazek přináší další nová poznání a objevy. Jsou to především dopisy mladého Františka Langera literárnímu historiku, knihovníku a básníku Janu Thonovi, v nichž se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Korespondence III je 297 Kč

Výběr knih autora František Langer

Zobrazit všechny knihy autora František Langer
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.