Hry IV.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 45 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry IV. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
45 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry IV. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry IV. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
37 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hry IV. - Langer František. Devátý svazek Spisů Františka Langera obsahuje devět různorodých dramatických textů - je proto rozdělen do tří částí. Do prvního oddílu byly zařazeny Langerovy rané hry Noc a Miliony, obsahem druhého dílu jsou kabaertní výstupy a hry-skeče sepsané družinou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry IV. je 43 Kč

Výběr knih autora František Langer

Zobrazit všechny knihy autora František Langer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.