Bez plášte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez plášte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bez plášte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Bez pláště, kterou držíte v ruce, není čtením pro každého. Je drsně upřímnou zpovědí lékaře celostní medicíny, MUDr. Tomáše Lebenharta. Bez sebelítosti, s velkou potřebou nalézt správné a fungující řešení pro sebe i své pacienty, ukazuje svůj život v průběhu několika let v plné nahotě -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez plášte je 242 Kč

Výběr knih autora Tomáš Lebenhart

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Lebenhart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.