Příběhy nejen z ordinace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběhy nejen z ordinace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Příběhy nejen z ordinace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Třetí kniha MUDr. Tomáše Lebenharta vychází vstříc častým přáním čtenářů - číst reálné příběhy, které popisují případy z jeho ordinace. Nejde ale jen o čistou kazuistiku, příběhy jsou literárně (a často vtipně) zpracovány, s osobními poznámkami, které dokreslují, že lékař je také člověk. Mnohé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběhy nejen z ordinace je 279 Kč

Výběr knih autora Tomáš Lebenhart

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Lebenhart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.