Příbehy nejen z ordinace II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 393 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příbehy nejen z ordinace II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Čtvrtá kniha MUDr. Tomáše Lebenharta slibuje pohled do ordinace i mysli lékaře celostní medicíny. Čtenářům bez obalu servíruje veselé i smutné příběhy pacientů, které spojuje častý střet selského rozumu se zdravotnickou mašinérií a farmakoprůmyslem. Mnohé z příběhů dávají nahlédnout, jak nemoc…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příbehy nejen z ordinace II je 393 Kč

Výběr knih autora Tomáš Lebenhart

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Lebenhart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.