Bob Ross: My First Book of Numbers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bob Ross: My First Book of Numbers koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bob Ross: My First Book of Numbers koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Following the success of Bob Ross: My First Book of Colors (with 52,000 copies sold), now little ones can learn basic counting skills with this new officially licensed Bob Ross board book!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bob Ross: My First Book of Numbers je 212 Kč

Výběr knih autora Robb Pearlman

Zobrazit všechny knihy autora Robb Pearlman
Výběr knih vydavatele Running Press,U.S.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Running Press,U.S.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.