Bob Ross: Our Happy Little Friendship

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bob Ross: Our Happy Little Friendship koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bob Ross: Our Happy Little Friendship koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Celebrate your closest friends with this fill-in book inspired by the world of Bob Ross. It's a one-of-a-kind new addition to Running Press's hugely successful licensing program with the iconic painter!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bob Ross: Our Happy Little Friendship je 265 Kč

Výběr knih autora Robb Pearlman

Zobrazit všechny knihy autora Robb Pearlman
Výběr knih vydavatele Running Press,U.S.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Running Press,U.S.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.