Bouráci - Pachatelé dobrých skutků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bouráci - Pachatelé dobrých skutků koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bouráci - Pachatelé dobrých skutků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtá audiokniha ze série Pachatelé dobrých skutků o dvou kamarádech, kteří s nevinnými úmysly vyvádějí jednu lumpárnu za druhou. Michal s Filipem se touží stát skauty survivory. Survivoři totiž dokáží přežít lecjaké podmínky a překonají všechna nebezpečí. Musí se proto zocelit. Přespat ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bouráci - Pachatelé dobrých skutků je 244 Kč

Výběr knih autora Miloš Kratochvíl

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Kratochvíl
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.