Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
SNĚŽÍ! Chumelí! Už to padá! Tradá tradá!Veselé vyprávění malého školáka o prvním sněhu, přípravách na Vánoce a o zážitcích ze Štědrého dne.„Prosinec je měsíc, kdy se pořád něco děje. Někdy se třeba půl roku nestane nic, ale v prosinci to jde jedno za druhým.“ Odpočítávání dnů, pečení cukroví,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my je 221 Kč

Výběr knih autora Miloš Kratochvíl

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Kratochvíl
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.