Jak šel Kuba za štěstím, O Honzovi a kapesníku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 10 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak šel Kuba za štěstím, O Honzovi a kapesníku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
10 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Když někdo touží po štěstí, nesmí být líný na krok, řekl si Kuba a vydal se do světa, aby se zbavil věčného rodičovského napomínání. Ale kde se štěstí schovává? Kuba se nestačil divit, jak je cesta ke štěstí divně zamotaná...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak šel Kuba za štěstím, O Honzovi a kapesníku je 10 Kč

Výběr knih autora Miloš Kratochvíl

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Kratochvíl
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.