Jak chtěl být Honza peciválem, Kouzelné nůžky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 9 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak chtěl být Honza peciválem, Kouzelné nůžky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
9 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak chtěl být Honza peciválem, Kouzelné nůžky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
10 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak chtěl být Honza peciválem, Kouzelné nůžky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
10 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak chtěl být Honza peciválem: Je to lákavé, stát se peciválem! Vyvalovat se na peci, hřát se a cpát se vším, co maminka přinese až pod nos… Jenže pecí ubývá. A kde je pec a v ní oheň, tam bývá obvykle poblíž i čert, protože oheň je čertovou nejmilejší hračkou. A domluvit se s čertem, to jde po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak chtěl být Honza peciválem, Kouzelné nůžky je 9 Kč

Výběr knih autora Miloš Kratochvíl

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Kratochvíl
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.