Nebezpečná přímluva, O dvou obrech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 10 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebezpečná přímluva, O dvou obrech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
10 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nebezpečná přímluva Přimlouvat se za někoho znamená snažit se někomu někam pootevřít vrátka. Nebo třeba bránu do královského paláce... Ale vychvalovat se musí opatrně a s rozmyslem! Vojtěcha a Matěje dostala na královském dvoře přímluva komořího Floriana do pořádného maléru. A to použil komoří…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebezpečná přímluva, O dvou obrech je 10 Kč

Výběr knih autora Miloš Kratochvíl

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Kratochvíl
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.