Británie v útržcích novin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Británie v útržcích novin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Británie v útržcích novin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Británie v útržcích novin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Británie v útržcích novin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Británie v útržcích novin - Horský Martin. Kniha fejetonů a soudniček Martina Horského, koncipovaná ve stylu klasika tohoto žánru Karla Kyncla, k jehož odkazu se autor programově hlásí, nepřináší jen nezávazné žertovné hledání životem (a poté pochopitelně i tiskem) přinášených…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Británie v útržcích novin je 165 Kč

Výběr knih vydavatele En Face

Zobrazit všechny knihy vydavatele En Face
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.