Tři mušketýři

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři mušketýři koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři mušketýři koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři mušketýři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Tři mušketýři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Není skladem

Krátký popis
Originální komiks kreslíře Antonína Šplíchala určený i pro dospělé, kteří nezestárli, vytvořený v roce 1972 a poprvé publikovaný až nyní po 40 letech! V 70. letech byla Ostrava pro komiks přímo iniciačním centrem. Vycházela zde Výprava ze Sixie kreslená Kájou Saudkem, Foglarovy Rychlé šípy a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři mušketýři je 197 Kč

Výběr knih autora Miloš Polášek

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Polášek
Výběr knih vydavatele En Face

Zobrazit všechny knihy vydavatele En Face
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.