Rothschildovo šampaňské

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 173 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rothschildovo šampaňské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rothschildovo šampaňské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rothschildovo šampaňské koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rothschildovo šampaňské koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rothschildovo šampaňské koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Rothschildovo šampaňské - Stoniš Miroslav. Bankéř a majitel Vítkovických železáren baron Rothschild není žádným suchopárným finančníkem. Rozhodne se vědecky ověřit fámy o koupeli Napoleonovy choti v šampaňském... Ona vana plná šampaňského se stane urychlovačem všech dějů, a to nejen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rothschildovo šampaňské je 188 Kč

Výběr knih autora Miroslav Stoniš

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Stoniš
Výběr knih vydavatele En Face

Zobrazit všechny knihy vydavatele En Face
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.