Mytický otec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mytický otec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mytický otec koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mytický otec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mytický otec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Mytický otec - Lameck Christopher Zacharia. Snad u nikoho z našich běžných čtenářů v knihovně nenalezneme žádnou publikaci, jejíž autor by pocházel z Tanzanie. Subsaharská Afrika, její kultura, obyvatelé či realita tamějšího života jsou našim zvyklostem přece jen příliš vzdálené.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mytický otec je 153 Kč

Výběr knih autora Christopher Zacharia Lameck

Zobrazit všechny knihy autora Christopher Zacharia Lameck
Výběr knih vydavatele En Face

Zobrazit všechny knihy vydavatele En Face
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.