Občan mezi zákony a Murphyho zákony / Pryč z EU!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Občan mezi zákony a Murphyho zákony / Pryč z EU! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Občan mezi zákony a Murphyho zákony / Pryč z EU! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Občan mezi zákony a Murphyho zákony / Pryč z EU! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Občan mezi zákony a Murphyho zákony / Pryč z EU! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dívat se na politickou realitu s humorem není jednoduché. A o vtipný návrh řešení řady problémů se dosud nikdo ani nepokusil; nota bene v satirické rovině. Logika prostého „selského rozumu“ se přes řadu ověřených životních zkušeností jen obtížně porovnává s realitou. Média se v tiché shodě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Občan mezi zákony a Murphyho zákony / Pryč z EU! je 210 Kč

Výběr knih autora Artur Koks

Zobrazit všechny knihy autora Artur Koks
Výběr knih vydavatele En Face

Zobrazit všechny knihy vydavatele En Face
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.