Sedem sestier 1-2 (Kolekcia)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 446 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
517 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
957 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 013 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 013 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolekcia titulov: Sedem sestier a Búrková sestra. Sedem sestier: Strhujúci úvodný román historicko-romantickej série o neuveriteľných osudoch nevlastných sestier Maie, Ally, Star, Cece, Tiggy, Electry a Merope, siedmych sestrách, vychádza z mytologického príbehu o Plejádach, ktoré Zeus v záujme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sedem sestier 1-2 (Kolekcia) je 649 Kč

Výběr knih autora Lucinda Riley

Zobrazit všechny knihy autora Lucinda Riley
Výběr knih vydavatele Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.