The Murders at Fleat House, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Murders at Fleat House, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Murders at Fleat House, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Murders at Fleat House, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
The Murders at Fleat House, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Murders at Fleat House, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
The sudden death of a pupil in Fleat House at St Stephen's - a small private boarding school in deepest Norfolk - is a shocking event that the headmaster is very keen to call a tragic accident. But the local police cannot rule out foul play and the case prompts the return of high-flying…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Murders at Fleat House, 1. vydání je 385 Kč

Výběr knih autora Lucinda Riley

Zobrazit všechny knihy autora Lucinda Riley
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.