Tajemství černé orchideje, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemství černé orchideje, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tajemství černé orchideje, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství černé orchideje, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství černé orchideje, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemství černé orchideje, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Julia se po tragické havárii, při níž zahynuli její manžel a malý syn, vrací do míst svého dětství. Krajina kolem norfolského panství Wharton Park se pro ni stává útočištěm před okolním světem a vzpomínky na milovaného dědečka, pěstitele orchidejí v panských sklenících, jí dodávají sílu i v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemství černé orchideje, 2. vydání je 304 Kč

Výběr knih autora Lucinda Riley

Zobrazit všechny knihy autora Lucinda Riley
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.