Byla jsem doktorkou v Osvětimi - Musela jsem asistovat Mengelemu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byla jsem doktorkou v Osvětimi - Musela jsem asistovat Mengelemu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Byla jsem doktorkou v Osvětimi - Musela jsem asistovat Mengelemu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byla jsem doktorkou v Osvětimi - Musela jsem asistovat Mengelemu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byla jsem doktorkou v Osvětimi - Musela jsem asistovat Mengelemu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byla jsem doktorkou v Osvětimi - Musela jsem asistovat Mengelemu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byla jsem doktorkou v Osvětimi - Musela jsem asistovat Mengelemu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nikdo nikdy nemůže pochopit, co pro mě znamenalo ničit životy těchto dětí. Po všech těch letech lékařské praxe pro mě bylo zrození stále tím nejkrásnějším, největším zázrakem přírody. Milovala jsem ta novorozeňátka nejen jako lékařka, ale i jako matka, a pokaždé to pro mě bylo, jakobych…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byla jsem doktorkou v Osvětimi - Musela jsem asistovat Mengelemu je 282 Kč

Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.