Bylinková babička

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bylinková babička koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bylinková babička koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková babička koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková babička koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková babička koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková babička koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková babička koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kouzelné pohádky na dobrou noc, ve kterých to voní bylinkami Byla jednou jedna babička a ta měla sedm vnoučat: čtyři holčičky a tři kluky. Kromě nich však měla také velké tajemství. Nikdo totiž netušil, že je kouzelná! V přírodě vždy dokázala najít neviditelné, tajuplné a čarovné věci, o…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bylinková babička je 245 Kč

Výběr knih autora Lucie Hlavinková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Hlavinková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.