C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0, vývojové prostředí, 2. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0, vývojové prostředí, 2. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
635 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0, vývojové prostředí, 2. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
674 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha volně navazuje na úšpěšnou knihu C++ Builder 4.0. Autor se věnuje některým problémům, nastíněným v předchozí knize, podroběji. Čtenář je tak seznámen s dalšími možnostmi použití zdrojů (resources), včetně tvorby animovaných kurzorů. Možnost tvorby uživatelských komponent je doplněna…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0, vývojové prostředí, 2. díl je 654 Kč

Výběr knih autora David Matoušek

Zobrazit všechny knihy autora David Matoušek
Výběr knih vydavatele BEN - technická literatura

Zobrazit všechny knihy vydavatele BEN - technická literatura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.