Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak na mikrokontroléry ATmega bez zbytečných komplikacíChcete začít programovat mikrokontroléry ATmega? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí nevyžaduje žádné dřívější zkušenosti s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí je 369 Kč

Výběr knih autora David Matoušek

Zobrazit všechny knihy autora David Matoušek
Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.