Práce s mikrokontroléry ATMEL AT89C2051

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Práce s mikrokontroléry ATMEL AT89C2051 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Práce s mikrokontroléry ATMEL AT89C2051 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha podrobně vysvětluje jednotlivé rysy mikrořadičů typu AT89C2051 a ukazuje jejich použití jak v klasických příkladech, tak i v dosud nepublikovaných konstrukcích. Velký důraz je kladen na srozumitelnost a postupné vysvětlování jednotlivých pojmů. V úvodu je čtenář seznámen se základními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Práce s mikrokontroléry ATMEL AT89C2051 je 334 Kč

Výběr knih autora David Matoušek

Zobrazit všechny knihy autora David Matoušek
Výběr knih vydavatele BEN - technická literatura

Zobrazit všechny knihy vydavatele BEN - technická literatura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.