Algoritmy číslicového zpracování signálů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 495 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Algoritmy číslicového zpracování signálů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Algoritmy číslicového zpracování signálů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pojednává o číslicových generátorech a číslicových filtrech od jejich teoretických principů přes návrh až po praktickou realizaci. První kapitola je úvodem do číslicového zpracování signálů. Druhá kapitola je zaměřena na teoretické aspekty realizace číslicově řízených generátorů. Třetí kapitola…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Algoritmy číslicového zpracování signálů je 433 Kč

Výběr knih autorů David Matoušek , Bohuslav Brtník

Zobrazit všechny knihy autora David Matoušek, Bohuslav Brtník
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.