C++Builder 4.0 5.0 6.0, vývojové prostředí 1. diel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

C++Builder 4.0 5.0 6.0, vývojové prostředí 1. diel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
635 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
C++Builder 4.0 5.0 6.0, vývojové prostředí 1. diel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
823 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha seznamuje se základními rysy vývojového prostředí C++ Builder 4.0, 5.0, 6.0. Text shrnuje autorovy zkušenosti z tvorby programů pod operačním systémem Windows v jazyce C++, které získal v letech 1994 až 2002. Publikace vám předvede vlastnosti vývojového prostředí C++ Builder a seznámí vás…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy C++Builder 4.0 5.0 6.0, vývojové prostředí 1. diel je 729 Kč

Výběr knih autora David Matoušek

Zobrazit všechny knihy autora David Matoušek
Výběr knih vydavatele BEN - technická literatura

Zobrazit všechny knihy vydavatele BEN - technická literatura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.