Česká republiko, dobrý den

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 145 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká republiko, dobrý den koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
145 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká republiko, dobrý den koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká republiko, dobrý den koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Česká republiko, dobrý den; Autor: Uhde Milan; V době, kdy byl předsedou Poslanecké sněmovny, soustředil Milan Uhde do knížky Česká republiko, dobrý den výběr padesáti ze svých pravidelných článků pro Denní Telegraf, dva rozhovory, jednu úvahu a čtvrt stovky proslovů, které vyvolaly ...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká republiko, dobrý den je 141 Kč

Výběr knih autora Milan Uhde

Zobrazit všechny knihy autora Milan Uhde
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.