Nanebevzetí doktora Fausta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nanebevzetí doktora Fausta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nanebevzetí doktora Fausta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nanebevzetí doktora Fausta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nanebevzetí doktora Fausta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Nanebevzetí doktora Fausta koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Nanebevzetí doktora Fausta, Autoři : Milan Uhde, Rok vydání : 2024,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nanebevzetí doktora Fausta je 206 Kč

Výběr knih autora Milan Uhde

Zobrazit všechny knihy autora Milan Uhde
Výběr knih vydavatele Větrné mlýny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Větrné mlýny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.