Hry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 843 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
843 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
994 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 000 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
743 Kč
Není skladem

Hry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
911 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hry - Uhde Milan. Tvorba Milana Uhdeho pro divadlo se klene nad téměř šest desítek let trvajícím časovým úsekem. Svazek shrnuje dva tucty her a přináší autorovo dramatické dílo v doposavad největší šíři. Publikace: Hry - Uhde Milan.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry je 898 Kč

Výběr knih autora Milan Uhde

Zobrazit všechny knihy autora Milan Uhde
Výběr knih vydavatele Větrné mlýny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Větrné mlýny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.