Modrý anděl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 46 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Modrý anděl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrý anděl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrý anděl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
50 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrý anděl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
35 Kč
Není skladem

Modrý anděl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
42 Kč
Není skladem

Krátký popis
Modrý anděl, monolog ženy–udavačky, která svůj osud chápe jako situaci anděla spravedlnosti, držícího v rukou osud světa. Monolog ženy–udavačky, která svůj osud chápe jako situaci anděla spravedlnosti, držícího v rukou osud světa.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Modrý anděl je 43 Kč

Výběr knih autora Milan Uhde

Zobrazit všechny knihy autora Milan Uhde
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.